Jag vill ha snö uti min vaaaaanteeeeee,

Okej, det kanske är dags för en liten uppdatering.
Det är jullov. JAA, det är det. Äntligen kan man sluta tänka på allt äckligt pluggande för en stund. Trodde jag ja. Såklart har man massa att göra under lovet också. Jajajaja!

I fredags vad det klassfest. Fatta att det var första gången SPMP3b hade klassfest på två och ett halvt år. Illa, illa. (Bilder kommer, när jag får dem.) 
Först var vi hos Atorina och sen blev det Otten och Hugo, för de flesta. Hoppas alla hänger med ut nästa gång. Dessutom antar jag att jag måste be lite om ursäkt till Tessie och Kim, men bara lite. Jag erkänner: jag hade KUL och jag tyckte inte att någon var jobbig. ^^ Jag lovar. :D Eller... kanske fulingen som jag inte kommer ihåg namnet på. Han var jobbig... eller i alla fall störig.

Jaja, idag har jag köpt klart alla julklappar och imorrn ska jag gå på bio och se Twilight! Mahaha. Lycka! Har velat se den så himlans länge. Så ringer Jennie och säger att hon vill se den imorgon! :D Den glade spelemannen kan man lita på.

Snart är det jul. Tjollahej.

Kommentarer
Postat av: Kim

Vem var fulingen du irriterade dig på? :P

2008-12-22 @ 00:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback