Glada små gräshoppor på en äng,

Haha, så depp det var här. Screw this! Jag bryr mig inte längre. Haha. Livet leker, orka honom.
Imorgon ska jag på SIMPLE PLAN! Det kommer blir så underbart härligt! Det blir Jennie, Lollo, My och jag som åker. ^^ Kallt kommer det bli att stå i kö, men det är banne mig värt varenda kylig minut!

Idag har jag träffat Helén Potatismos. Lite Astrid och Karin också. :) R2 och R1 ska köpa lasersvärd till dh. :D JA! Det ska vi. Det kommer bli perfa. Sen ska vi försöka hitta de gamla chilinötterna någonstans i Sir Magnums köksskåp. Blir fint att lägga innanför tröjan på alla som sover på tangentbordet. ^^ Myspys när de vaknar.

I onsdags var Jennie och jag på Otten. Det var bajs, hela skiten. Haha. Så extremt skumma människor. En upplevelse minsann, men frågan är hur bra den var? Vanliga Otten slås det där med hästlängder.
Kommer bli ännu bättre imorgon. :D

Jahapps, vad händer mer? På söndag är det filmkväll som vanligt. Med R2! Eftersom HP är totally done, ska vi börja med Bring It On. :D Allihopa.

Nu är jag klar, tror jag.


Kommentarer
Postat av: MaxziLizy

härlig med konsert, du får ha det bäst där! =)

nej har inte glömt och jag vet va de e... :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback