Let's crush the Js, once and for all.

Du säger att allting är som det ska vara, fast jag inte tycker att något är som det borde.
Du säger att inget är fel, fast jag inte tycker att något är rätt.
Du säger att du skulle kunna offra saker som jag vet är viktiga för dig, för min skull.
Ändå beter du dig som att det är jag som är det som borde offras.
Hur ska man bete sig då?

Jesper Ripnäs, jag älskar dig verkligen,
men jag vill att du ska veta att du fan inte är allt i mitt liv.
Den platsen förtjänar du inte.

Kommentarer
Postat av: maxzilizy

jobbigt det låtar, det med din kille :(

men i alla fall som svar på din kommentar:

haha, ja visst var det gulligt sagt^_^

Jo så sant så. Det är piggar upp, jippi! =D

Postat av: Kim

Okej klart han inte är allt i ditt liv jag är ju lite av ditt liv också :)

2008-10-18 @ 00:09:37
Postat av: Kim

Haha aa jag vet :P Hemskt om man råkar komma in på en toa där just bajsmannen har vart inne på haha. Jag kommer spy :P

2008-10-18 @ 00:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback