Partandes på en nypa salt,

Igår var det fest minsann, minsann. Kvällen blev väl inte helt som den hade kunnat vara, men man får nog skatta sig nöjd ändå. Jag gjorde av med pengar (som jag inte tycker att jag hade) på ett totalt misslyckat försök till alkoholpåverkan. Nästa gång får jag väl ta i lite rejälare. Blähäpp.
När dansen väl kom igång blev det ändå parta av. Finns så mycket konstigt folk som man kan skratta åt, utan att de förstår varför. Det känns som att det här inlägget låter en aning bittert, men det är ett totalt missförstånd. Det var lite segt i början där, men sen blev det ändå kul.
Inga bilder från kvällen har jag heller. Eller... lite bilder hann jag ta innan vi gick, men iaf.
Nu ska jag krypa under en sten och leta fram en stickad strumpa.
Over and out!


Wopplahej, Jonte var på hugget!


Becksi Plexiglas också! :D


Hej Idol. xD


Jaja, för första gången i mitt liv tog jag en sånhär bild.
Bara för att jag köpte en klänning som kostade mer
än vad jag tyckte jag hade råd med. xP

Kommentarer
Postat av: Kim

Riktigt snygg var du också :) Så det var det väl ändå värt :)

Postat av: rebecca

den är fin, sån klänning har ja med XD

2008-10-13 @ 23:10:56
URL: http://rebeccalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback