Bara för att vissa sväljer tuggummin,

Hej!
Det här känns obekant. Vet faktiskt inte varför jag plötsligt bestämde mig för att skriva något här. Det var bara en impuls som kom över mig. Jag är bara så lycklig just nu i detta ögonblick, så jag tänkte att jag lika gärna borde seiza the moment.
För det första vill jag säga tack till alla ni underbara som finns i mitt liv. Ni vet vilka ni är hoppas jag. :) Utan er... bara nääh.
För det andra vill jag säga att en viss person är så fruktansvärt, vackert underbar att det inte finns ord. Du skulle bara veta alltså.
För det tredje vill jag inte säga så mycket mer.
Detta inlägg innebär INGEN comeback! Så no misunderstanding här inte. Jag kände bara att jag ville tala om för de jag tycker om att jag tycker om dem. För jag är så fruktansvärt dålig på att visa det.

Over and out, no doubt about it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback